Oferta d'ocupació pública

Personal fix : 4 places d'Agent de Policia Local, grup C2, mitjançant mobilitat horitzontal interadministrativa (Sel. 20/2021)

Data de publicació:
15-07-2021
Data de modificació:
16-02-2022
Estat:
13 publicacions
Anunci DOGC - Bases específiques reguladores del procés selectiu per cobrir 4 places d'Agent de Policia Local, mitjançant mobilitat interadministrativa, grup C2 (Sel. 20/2021)
15/07/2021 12:49 - Registre de publicació

Sol·licitud - 4 places d'Agent de Policia Local, grup C2, mobilitat interadministrativa (Sel. 20/2021)
15/07/2021 12:55 - Registre de publicació

Termini de presentació d'instàncies

El termini de presentació d'instàncies s'inicia el dia 16 de juliol i finalitza el dia 4 d'agost de 2021, inclòs (20 dies naturals des de l'endemà de la publicació al DOGC).

Tramitació online - Presentació d'instàncies

Tramitació online

 

  

Altres

Les sol·licituds per prendre part en aquesta convocatòria s’han de presentar preferentment per registre telemàtic a la Seu electrònica municipal, o bé, per correu administratiu, és a dir, presentant la documentació a una Oficina de correus indicant que es tracta de documentació per un procés selectiu i que cal que posin el segell d’entrada de registre al full de la instància (no en el sobre), de manera que la data que constarà a efectes de registre i còmput de termini sigui la de l’Oficina de correus. En cap cas es podrà admetre la documentació per correu electrònic.

En cas que es presenti per correu postal administratiu, s’haurà de comunicar aquest fet al departament de Recursos Humans, enviant còpia de la instància segellada a l’adreça de correu electrònic  rh_seleccio@ajrubi.cat com a molt tard el dia següent al de la finalització del termini de presentació d’instàncies.

 

Obertura nou període de presentació d'instàncies
09/09/2021 13:09 - Registre de publicació

Donat que s'ha detectat que les bases reguladores del present procés preveuen com a malalties excloents, algunes, com ara la diabetis o la psoriasis,  que, d’acord amb l’Ordre PCI/154/2019, de 19 de febrer, no corresponen, s’obre un nou període de presentació d’instàncies  de 10 dies naturals, que finalitzarà el proper dia 20 de setembre, per tal que es puguin presentar aquelles persones que, per aquesta raó, no ho van poder fer inicialment.

Anunci - Admesos/exclosos provisional i convocatòria del primer i segon exercici (Sel. 20/2021)
14/10/2021 14:27 - Registre de publicació

Nota aclaridora sobre el temari específic
19/10/2021 13:23 - Registre de publicació

Us informem que la segona referència al tema 25 del temari de coneixements específics que consta a les Bases reguladores del procés selectiu és incorrecta i en realitat es refereix al tema 26.

En aquest sentit, el contingut d'aquest tema 26 és correcte i a tots els efectes forma part del temari específic.

Anunci - Admesos/exclosos definitiu i nomenament del tribunal qualificador (Sel. 20/2021)
03/11/2021 11:44 - Registre de publicació

-
Temporalment despublicat - Registre de publicació
Anunci DOGC - Modificació de bases del procés selectiu (Sel. 20/2021)
10/11/2021 10:51 - Registre de publicació

Anunci - Resultats del primer i segon exercici i convocatòria de la prova psicotècnica (Sel. 20/2021)
10/11/2021 10:56 - Registre de publicació

Anunci - Resultats de la prova psicotècnica i convocatòria de l'entrevista (Sel. 20/2021)
29/11/2021 10:56 - Registre de publicació

Ajuntament de Rubí

Ajuntament de Rubí
NIF: P0818300F
Pl. Pere Aguilera, 1 - 08191 Rubí
Tel 93 588 70 00

Ens podeu enviar els vostres comentaris electrònicament a través del formulari d'avisos queixes i suggeriments.

 

Conforme amb:
XHTML 1.0 | CSS 3.0 | W3C WAI-AA
Projecte desenvolupat per SEMIC
Seu Electrònica