Termini de presentació d'instàncies
El termini de presentació d'instàncies s'inicia el dia 16 de juliol i finalitza el dia 4 d'agost de 2021, inclòs (20 dies naturals des de l'endemà de la publicació al DOGC).
Altres
Les sol·licituds per prendre part en aquesta convocatòria s’han de presentar preferentment per registre telemàtic a la Seu electrònica municipal, o bé, per correu administratiu, és a dir, presentant la documentació a una Oficina de correus indicant que es tracta de documentació per un procés selectiu i que cal que posin el segell d’entrada de registre al full de la instància (no en el sobre), de manera que la data que constarà a efectes de registre i còmput de termini sigui la de l’Oficina de correus. En cap cas es podrà admetre la documentació per correu electrònic.
En cas que es presenti per correu postal administratiu, s’haurà de comunicar aquest fet al departament de Recursos Humans, enviant còpia de la instància segellada a l’adreça de correu electrònic rh_seleccio@ajrubi.cat com a molt tard el dia següent al de la finalització del termini de presentació d’instàncies.
Donat que s'ha detectat que les bases reguladores del present procés preveuen com a malalties excloents, algunes, com ara la diabetis o la psoriasis, que, d’acord amb l’Ordre PCI/154/2019, de 19 de febrer, no corresponen, s’obre un nou període de presentació d’instàncies de 10 dies naturals, que finalitzarà el proper dia 20 de setembre, per tal que es puguin presentar aquelles persones que, per aquesta raó, no ho van poder fer inicialment.