NOTA: El termini de presentació d’instàncies s’inicia el dia 11 de setembre i finalitza el dia 30 de setembre de 2020, inclòs (20 dies naturals des de l’endemà de la publicació al BOPB).
Les sol·licituds per prendre part en aquesta convocatòria s’han de presentar preferentment per registre telemàtic a la Seu electrònica municipal, o bé, per correu administratiu, és a dir, presentant la documentació a una Oficina de correus indicant que es tracta de documentació per un procés selectiu i que cal que posin el segell d’entrada de registre al full de la instància (no en el sobre), de manera que la data que constarà a efectes de registre i còmput de termini sigui la de l’Oficina de correus. En cap cas es podrà admetre la documentació per correu electrònic.
En cas que es presenti per correu postal administratiu, s’haurà de comunicar aquest fet al departament de Recursos Humans, enviant còpia de la instància segellada a l’adreça de correu electrònic rh_seleccio@ajrubi.cat com a molt tard el dia següent al de la finalització del termini de presentació d’instàncies.
Amb la sol·licitud d’admissió a la convocatòria no es presenta la documentació acreditativa dels mèrits. Només es relacionen els mèrits que s’al·leguen i, posteriorment, es presentaran durant el termini específic per a la presentació documental dels mèrits (fase de concurs).
Termini per a la presentació documental dels mèrits
El termini de presentació de mèrits s’inicia el dia 1 de desembre i finalitza el dia 7 de desembre de 2020 (inclòs), 5 dies hàbils des de l’endemà de la publicació del present anunci a la Seu electrònica municipal.
La presentació dels mèrits s’han de realitzar preferentment per registre telemàtic a la Seu electrònica municipal.