Oferta d'ocupació pública

Personal temporal : Borsa de treball de Tècnic/a de Prevenció de riscos laborals, grup A2 (Sel. 26/2024)

Data de publicació:
21-02-2025
Data de modificació:
24-03-2025
Estat:
5 publicacions
Anunci BOPB - Bases específiques per a la creació d’una borsa de treball per a proveir amb caràcter interí, les vacants i altres necessitats de personal de caràcter temporal per a la categoria de tècnic/a de prevenció de riscos laborals, grup A2 (Sel. 26/2024)
21/02/2025 08:18 - Registre de publicació
Relació de mèrits
21/02/2025 08:24 - Registre de publicació

Podeu descarregar el full de declaració de la relació de mèrits mitjançant el següent enllaç:

https://bustia.rubi.cat/s/nLfWHd4CxXeyB3i 

Sol·licitud - Borsa de treball de Tècnic/a de Prevenció de riscos laborals, grup A2 (Sel. 26/2024)
21/02/2025 08:31 - Registre de publicació

Termini de presentació d'instàncies

El termini de presentació d'instàncies s'inicia el dia 22 de febrer i finalitza el dia 13 de març de 2025, inclòs (20 dies naturals des de l'endemà de la publicació al BOPB).

Tramitació online - Presentació d'instàncies

Tramitació online

 

  

Altres

Les sol·licituds per prendre part en aquesta convocatòria s’han de presentar preferentment per registre telemàtic a la Seu electrònica municipal, o bé, remetre per via telemàtica a les Oficines de Correus – mitjançant ORVE al Codi Digital de destinació nº L01081846. En cap cas es podrà admetre la documentació per correu electrònic.

Nota informativa
04/03/2025 15:13 - Registre de publicació

Ampliació del termini de presentació d’instàncies

Del dia 26 de febrer al 3 de març es va produir una incidència a la Seu electrònica municipal que impedia realitzar tràmits electrònics, i per tant, impossibilitava la presentació d’instàncies al procés selectiu.

En compliment de l’article 32.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, una vegada resolta la incidència, s’amplia el termini de presentació d’instàncies fins al dia 19 de març de 2025, inclòs.

Nota informativa
24/03/2025 14:47 - Registre de publicació

Ampliació del termini de presentació d’instàncies

El dia 19 de març de 2025 es va produir una incidència a la Seu electrònica municipal que impedia realitzar tràmits electrònics, i per tant, impossibilitava la presentació d’instàncies al procés selectiu.

En compliment de l’article 32.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, una vegada resolta la incidència, s’amplia el termini de presentació d’instàncies fins al dia 25 de març de 2025, inclòs.

Ajuntament de Rubí

Ajuntament de Rubí
NIF: P0818300F
Pl. Pere Aguilera, 1 - 08191 Rubí
Tel 93 588 70 00

Ens podeu enviar els vostres comentaris electrònicament a través del formulari d'avisos queixes i suggeriments.

 

Conforme amb:
XHTML 1.0 | CSS 3.0 | W3C WAI-AA
Projecte desenvolupat per eCityclic
Seu Electrònica