Termini de presentació d'instàncies El termini de presentació d'instàncies s'inicia el dia 15 d'abril de 2021 i finalitza el dia 4 de maig de 2021, inclòs (20 dies naturals des de l'endemà de la publicació al DOGC).
Tramitació online - Presentació d'instàncies
Altres Les sol·licituds per prendre part en aquesta convocatòria s’han de presentar preferentment per registre telemàtic a la Seu electrònica municipal, o bé, per correu administratiu, és a dir, presentant la documentació a una Oficina de correus indicant que es tracta de documentació per un procés selectiu i que cal que posin el segell d’entrada de registre al full de la instància (no en el sobre), de manera que la data que constarà a efectes de registre i còmput de termini sigui la de l’Oficina de correus. En cap cas es podrà admetre la documentació per correu electrònic. En cas que es presenti per correu postal administratiu, s’haurà de comunicar aquest fet al departament de Recursos Humans, enviant còpia de la instància segellada a l’adreça de correu electrònic rhhhimpuls@ajrubi.cat com a molt tard el dia següent al de la finalització del termini de presentació d’instàncies. |
Podeu descarregar el full de declaració de la relació de mèrits mitjançant el següent enllaç: