Termini de presentació d'instàncies
El termini de presentació d'instàncies s'inicia el dia 3 d’octubre i finalitza el dia 23 d’octubre de 2023, inclòs (20 dies naturals des de l'endemà de la publicació al DOGC).
Tramitació online - Presentació d'instàncies
Documentació requerida
Informació - Acreditació dels requisits
La declaració jurada del compromís de portar armes es pot presentar adjuntant la instància específica del procés selectiu degudament signada, o bé, un document signat i generat pel candidat/a en el que es manifesti mitjançant declaració jurada el compromís de portar armes.
- Per acreditar la titulació, es requereix presentar el document del títol acadèmic* o el resguard d’abonament de la taxa corresponent als drets d’expedició del títol.
* Títol de Batxillerat o Tècnic/a o equivalent.
- No seran vàlids els informes de qualificacions finals, els certificats del centre educatiu que no facin constar el número de registre de la titulació, els expedients personals, diplomes, postgraus o màsters.
- En els casos que es presenti un títol equivalent als exigits, haurà d'adjuntar-se un certificat, expedit per l'òrgan competent, que n'acrediti l'equivalència.
El pagament de la taxa per drets d’examen d’aquesta convocatòria, d’acord amb l’ordenança fiscal núm.22, és de 50 euros, i ha de ser satisfeta, prèviament a la seva sol·licitud de participació, mitjançant autoliquidació a la seu electrònica.
No s’admetran taxes abonades fora del període de presentació d’instàncies.
Autoliquidació de la taxa:
https://tramits.rubi.cat/sta/CarpetaPrivate/Login?APP_CODE=STA&PAGE_CODE=GTLIQS
El document que acrediti l’exempció del pagament ha d’estar emès en el termini de presentació d’instàncies per tal d’acreditar la situació d’atur en el moment d’inscripció.
Altres
Les sol·licituds per prendre part en aquesta convocatòria s’han de presentar preferentment per registre telemàtic a la Seu electrònica municipal, o bé, remetre per via telemàtica a les Oficines de Correus – mitjançant ORVE al Codi Digital de destinació nº L01081846. En cap cas es podrà admetre la documentació per correu electrònic.
S’informa que existeix una incidència tècnica en el procediment d’autoliquidació de la taxa per drets d’examen que impedeix la seva tramitació ordinària.
S’està treballant per restablir el tràmit al més aviat possible, la qual cosa es comunicarà en aquest mateix apartat.
En compliment de l’article 32.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, s’ampliarà el termini de presentació d’instàncies del procés selectiu que es determinarà una vegada resolta la incidència.
S’informa que la incidència tècnica en el procediment d’autoliquidació de la taxa per drets d’examen ha estat resolta.
Es determina l’ampliació del termini de presentació d’instàncies fins al dia 25 d’octubre de 2023, inclòs.
S’informa que durant el termini d’ampliació de presentació d’instàncies (dies 24 i 25 d’octubre de 2023) s’ha produït una incidència a la Seu Electrònica municipal que impedeix realitzar tràmits electrònics.
Una vegada es resolgui la incidència, en compliment de l’article 32.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, s’ampliarà en dos dies el termini de presentació d’instàncies del procés selectiu.
S’informa que la incidència a la Seu electrònica que afectava als tràmits electrònics ha estat resolta.
Es determina l’ampliació del termini de presentació d’instàncies fins al dia 30 d’octubre de 2023, inclòs.
NOTA INFORMATIVA
DATES ESTIMADES DE LES PROPERES PROVES SELECTIVES
El termini per presentar esmenes finalitza el dia 20 de novembre, inclòs (10 dies hàbils des de l’endemà de la publicació de la llista d’admesos/exclosos provisional)