Oferta d'ocupació pública

Personal fix : 5 places d'Agent de Policia Local, grup C1, en torn lliure (Sel. 16/2023)

Data de publicació:
02-10-2023
Data de modificació:
16-01-2024
Estat:
18 publicacions
Anunci DOGC - Bases reguladores del procés selectiu per cobrir 5 places d'Agent de Policia Local, en torn lliure, grup C1 (Sel. 16/2023)
02/10/2023 11:01 - Registre de publicació

Sol·licitud - 5 places d'Agent de Policia Local, grup C1, en torn lliure (Sel. 16/2023)
02/10/2023 12:55 - Registre de publicació

Termini de presentació d'instàncies

 El termini de presentació d'instàncies s'inicia el dia 3 d’octubre  i finalitza el dia 23 d’octubre de 2023, inclòs (20 dies naturals des de l'endemà de la publicació al DOGC).

  

Tramitació online - Presentació d'instàncies

Tramitació online

 

  

Documentació requerida

  • Sol·licitud signada (el document ja inclou la declaració jurada del compromís de portar armes)
  • Document justificatiu del pagament de la taxa o exempció
  • Document d'identitat
  • Títol acadèmic o resguard drets expedició
  • Permís de conduir
  • Document del nivell de llengua catalana

 

Informació - Acreditació dels requisits

  • Compromís de portar armes

La declaració jurada del compromís de portar armes es pot presentar adjuntant la instància específica del procés selectiu degudament signada, o bé, un document signat i generat pel candidat/a en el que es manifesti mitjançant declaració jurada el compromís de portar armes.

  • Titulació

- Per acreditar la titulació, es requereix presentar el document del títol acadèmic* o el resguard d’abonament de la taxa corresponent als drets d’expedició del títol.

* Títol de Batxillerat o Tècnic/a o equivalent.

- No seran vàlids els informes de qualificacions finals, els certificats del centre educatiu que no facin constar el número de registre de la titulació, els expedients personals, diplomes, postgraus o màsters.

 - En els casos que es presenti un títol equivalent als exigits, haurà d'adjuntar-se un certificat, expedit per l'òrgan competent, que n'acrediti l'equivalència. 

  • Acreditació del pagament de la taxa o de la seva exempció

El pagament de la taxa per drets d’examen d’aquesta convocatòria, d’acord amb l’ordenança fiscal núm.22, és de 50 euros, i ha de ser satisfeta, prèviament a la seva sol·licitud de participació,  mitjançant autoliquidació a la seu electrònica.

No s’admetran taxes abonades fora del període de presentació d’instàncies.

 

Autoliquidació de la taxa:

https://tramits.rubi.cat/sta/CarpetaPrivate/Login?APP_CODE=STA&PAGE_CODE=GTLIQS

El document que acrediti l’exempció del pagament ha d’estar emès en el termini de presentació d’instàncies per tal d’acreditar la situació d’atur en el moment d’inscripció.

 

Altres

Les sol·licituds per prendre part en aquesta convocatòria s’han de presentar preferentment per registre telemàtic a la Seu electrònica municipal, o bé, remetre per via telemàtica a les Oficines de Correus – mitjançant ORVE al Codi Digital de destinació nº L01081846. En cap cas es podrà admetre la documentació per correu electrònic.

Incidència tècnica - Tràmit d'autoliquidació de la taxa
23/10/2023 19:12 - Registre de publicació

S’informa que existeix una incidència tècnica en el procediment d’autoliquidació de la taxa per drets d’examen que impedeix la seva tramitació ordinària.

S’està treballant per restablir el tràmit al més aviat possible, la qual cosa es comunicarà en aquest mateix apartat.

En compliment de l’article 32.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, s’ampliarà el termini de presentació d’instàncies del procés selectiu que es determinarà una vegada resolta la incidència.

Incidència tècnica resolta / Ampliació del termini de presentació d'instàncies
24/10/2023 10:33 - Registre de publicació

S’informa que la incidència tècnica en el procediment d’autoliquidació de la taxa per drets d’examen ha estat resolta.

Es determina l’ampliació del termini de presentació d’instàncies fins al dia  25 d’octubre de 2023, inclòs. 

Incidència a la Seu Electrònica – Tràmits electrònics
25/10/2023 15:02 - Registre de publicació

S’informa que durant el termini d’ampliació de presentació d’instàncies (dies 24 i 25 d’octubre de 2023) s’ha produït una incidència a la Seu Electrònica municipal que impedeix realitzar tràmits electrònics.

Una vegada es resolgui la incidència, en compliment de l’article 32.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques, s’ampliarà en dos dies el termini de presentació d’instàncies del procés selectiu.

Incidència resolta: Seu electrònica (Tràmits electrònics) / Ampliació del termini de presentació d'instàncies
26/10/2023 14:56 - Registre de publicació

S’informa que la incidència a la Seu electrònica que afectava als tràmits electrònics ha estat resolta.

Es determina l’ampliació del termini de presentació d’instàncies fins al dia  30 d’octubre de 2023, inclòs. 

Anunci - Admesos/exclosos provisional, nomenament del tribunal i convocatòria de la prova de coneixements generals i específics (Sel. 16/2023)
06/11/2023 11:04 - Registre de publicació

Previsió del calendari de les properes proves selectives
06/11/2023 11:11 - Registre de publicació

NOTA INFORMATIVA

DATES ESTIMADES DE LES PROPERES PROVES SELECTIVES

  • Prova coneixements generals i específics              27 de novembre (confirmada)
  • Prova d’aptitud física                                               29 de novembre
  • Prova psicotècnica                                                    4 de desembre
  • Prova de llengua catalana (nivell intermedi)            11 de desembre

 

El termini per presentar esmenes finalitza el dia 20 de novembre, inclòs (10 dies hàbils des de l’endemà de la publicació de la llista d’admesos/exclosos provisional)

Anunci - Admesos/exclosos definitiu i convocatòria de la prova de coneixements generals i específics (Sel. 16/2023)
23/11/2023 12:29 - Registre de publicació

Anunci - Resultats de la prova de coneixements generals i específics i convocatòria de la prova d'aptitud física (Sel. 16/2023)
28/11/2023 13:25 - Registre de publicació

Ajuntament de Rubí

Ajuntament de Rubí
NIF: P0818300F
Pl. Pere Aguilera, 1 - 08191 Rubí
Tel 93 588 70 00

Ens podeu enviar els vostres comentaris electrònicament a través del formulari d'avisos queixes i suggeriments.

 

Conforme amb:
XHTML 1.0 | CSS 3.0 | W3C WAI-AA
Projecte desenvolupat per SEMIC
Seu Electrònica