Oferta d'ocupació pública

Personal temporal : Síndic/a Municipal de Greuges de Rubí - Procés d'elecció

Data de publicació:
13-07-2022
Data de modificació:
08-11-2022
Estat:
Finalitzat
5 publicacions
Anunci DOGC - Bases del procés d'elecció i convocatòria del lloc de Síndic/a Municipal de Greuges de Rubí, en règim de personal eventual
13/07/2022 12:37 - Registre de publicació

Instància / Declaració responsable
13/07/2022 13:19 - Registre de publicació

Presentació de candidatures
13/07/2022 13:26 - Registre de publicació

Termini de presentació d'instàncies

El termini de presentació d'instàncies s'inicia el dia 14 de juliol i finalitza el dia 10 d'agost, inclòs (20 dies hàbils des de l'endemà de la publicació al DOGC).

 

Tramitació online - Presentació de candidatures

CANDIDATURA PRESENTADA A NIVELL PARTICULAR

Tramitació online

 

  

CANDIDATURA PRESENTADA PER ASSOCIACIONS O ENTITATS DE LA CIUTAT

Tramitació online

 

  

Anunci - Relació d'admesos/es i exclosos/es i convocatòria Junta de Portaveus
22/09/2022 14:09 - Registre de publicació

Edicte BOPB - Elecció del senyor Carles Aluju Ferrer pel càrrec de Síndic Municipal de Greuges de Rubí
08/11/2022 12:44 - Registre de publicació

Ajuntament de Rubí

Ajuntament de Rubí
NIF: P0818300F
Pl. Pere Aguilera, 1 - 08191 Rubí
Tel 93 588 70 00

Ens podeu enviar els vostres comentaris electrònicament a través del formulari d'avisos queixes i suggeriments.

 

Conforme amb:
XHTML 1.0 | CSS 3.0 | W3C WAI-AA
Projecte desenvolupat per SEMIC
Seu Electrònica