Termini de presentació d'instàncies
El termini de presentació d'instàncies s'inicia el dia 16 de juliol i finalitza el dia 4 d'agost de 2021, inclòs (20 dies naturals des de l'endemà de la publicació al DOGC).
Altres
Les sol·licituds per prendre part en aquesta convocatòria s’han de presentar preferentment per registre telemàtic a la Seu electrònica municipal, o bé, per correu administratiu, és a dir, presentant la documentació a una Oficina de correus indicant que es tracta de documentació per un procés selectiu i que cal que posin el segell d’entrada de registre al full de la instància (no en el sobre), de manera que la data que constarà a efectes de registre i còmput de termini sigui la de l’Oficina de correus. En cap cas es podrà admetre la documentació per correu electrònic.
En cas que es presenti per correu postal administratiu, s’haurà de comunicar aquest fet al departament de Recursos Humans, enviant còpia de la instància segellada a l’adreça de correu electrònic rh_seleccio@ajrubi.cat com a molt tard el dia següent al de la finalització del termini de presentació d’instàncies.
Donat que s'ha detectat que les bases reguladores del present procés preveuen com a malalties excloents, algunes, com ara la diabetis o la psoriasis, que, d’acord amb l’Ordre PCI/154/2019, de 19 de febrer, no corresponen, s’obre un nou període de presentació d’instàncies de 10 dies naturals, que finalitzarà el proper dia 20 de setembre, per tal que es puguin presentar aquelles persones que, per aquesta raó, no ho van poder fer inicialment.
Aclariments del principals motius d’exclusió i com subsanar
El compromís de portar armes mitjançant declaració jurada es pot presentar adjuntant la instància específica del procés selectiu degudament signada, o bé, un document signat i generat pel candidat en el que es manifesti mitjançant declaració jurada el compromís de portar armes.
- Per acreditar la titulació, es requereix presentar el document del títol acadèmic* o el resguard d’abonament de la taxa corresponent als drets d’expedició del títol.
* Títol de Graduat o Graduada en Educació Secundaria, Graduat o Graduada Escolar, Tècnic o Tècnica corresponent a cicles formatius de grau mitjà, Tècnic o Tècnica auxiliar corresponent a formació professional de primer grau o un altre d'equivalent superior.
- En els casos que es presenti un títol equivalent als exigits, haurà d'adjuntar-se un certificat, expedit per l'òrgan competent, que n'acrediti l'equivalència.
El pagament de la taxa per drets d’examen d’aquesta convocatòria, d’acord amb l’ordenança fiscal núm.22, és de 50 euros, i ha de ser satisfeta mitjançant autoliquidació a la seu electrònica.
El document que acrediti l’exempció del pagament ha d’estar emès en el termini de presentació d’instàncies per tal d’acreditar la situació d’atur en el moment d’inscripció.