Podeu descarregar el full de declaració de la relació de mèrits mitjançant el següent enllaç:
Termini de presentació d'instàncies
El termini de presentació d'instàncies s'inicia el dia 12 de juny i finalitza el dia 1 de juliol, inclòs (20 dies naturals des de l'endemà de la publicació al DOGC).
Altres
Les sol·licituds per prendre part en aquesta convocatòria s’han de presentar preferentment per registre telemàtic a la Seu electrònica municipal, o bé, per correu administratiu, és a dir, presentant la documentació a una Oficina de correus indicant que es tracta de documentació per un procés selectiu i que cal que posin el segell d’entrada de registre al full de la instància (no en el sobre), de manera que la data que constarà a efectes de registre i còmput de termini sigui la de l’Oficina de correus. En cap cas es podrà admetre la documentació per correu electrònic.
En cas que es presenti per correu postal administratiu, s’haurà de comunicar aquest fet al departament de Recursos Humans, enviant còpia de la instància segellada a l’adreça de correu electrònic rhhhimpuls@ajrubi.cat com a molt tard el dia següent al de la finalització del termini de presentació d’instàncies.
A l'anunci d'adminissió provisional publicat el 16 de setembre de 2021 apareix la candidata MARTIN MARIN,RAQUEL amb document d'identita núm. ***5439** a la llista de persones admeses i també a la d'excloses.
L'esmentada candidata està admesa al procés selectiu, es corregirar aquest error a la llista d'admissió definitiva.