NOTA: El termini de presentació d’instàncies s’ha ampliat en 5 dies hàbils. Per tant, finalitza el dia 22 de juny, inclòs.
Actualment, l’Oficina d’Atenció a la Ciutadania no disposa de cita prèvia dins el termini de presentació d’instàncies per a realitzar el tràmit presencialment.
Per aquest motiu, les sol·licituds per prendre part en aquesta convocatòria s’han de presentar preferentment per registre telemàtic a la Seu electrònica municipal, o bé, per correu administratiu, és a dir, presentant la documentació a una Oficina de correus indicant que es tracta de documentació per un procés selectiu i que cal que posin el segell d’entrada de registre al full de la instància (no en el sobre), de manera que la data que constarà a efectes de registre i còmput de termini sigui la de l’Oficina de correus. En cap cas es podrà admetre la documentació per correu electrònic.
En cas que es presenti per correu postal administratiu, s’haurà de comunicar aquest fet al departament de Recursos Humans, enviant còpia de la instància a l’adreça de correu electrònic rh_seleccio@ajrubi.cat com a molt tard el dia següent al de la finalització del termini de presentació d’instàncies.
NOTA: Transcorregut el termini per a poder presentar esmenes, es dictarà un nova resolució que indicarà la designació del tribunal qualificador i determinarà el lloc, la data i hora de començament del procés selectiu.