Amb l'objectiu de gestionar adequadament la situació de crisi sanitària ocasionada pel COVID-19, se suspenen els termes i els terminis administratius com una de les mesures adoptades pel Reial Decret 463/2020, de 14 de març, pel qual es declara l’estat d'alarma per a la gestió de la situació de crisi sanitària ocasionada pel COVID-19, i pel Reial decret llei 8/2020, de 17 de març, de mesures urgents extraordinàries per fer front a l'impacte econòmic i social de l'COVID- 19.
El còmput dels termes i terminis es reiniciarà en el moment en què perdi vigència la normativa reguladora abans assenyalada o, si s'escau, les pròrrogues d'aquesta.
No se suspenen termes ni interrompen terminis d'aquells procediments i resolucions que vinguin motivats per fets justificatius de l'estat d'alarma.
En els casos en què es poguessin produir perjudicis greus per a les persones, l’Ajuntament de Rubí podrà acordar, de manera motivada, algunes mesures que es limitaran a l'estrictament necessari, sempre que les persones interessades estiguin d'acord.
Arribat el moment, l’Ajuntament de Rubí avisarà en aquesta Seu electrònica de la data en la qual queden reactivats tots els termes i terminis.
Aquestes mesures no impedeixen que vostè pugui iniciar o continuar realitzant els seus tràmits electrònics des d'aquesta Seu electrònica.